Sonic 4 och la Familia

Medan jag höll på att skriva en recension av det nya Sonic-spelet – Sonic 4, Episode 1 – kom jag att tänka på ett erbjudande jag fick tidigare från Familjenspel, om att gästblogga där någon gång. När erbjudandet väl kom så var jag lite tveksam till det eftersom jag redan var ganska upptagen med dels den här bloggen och dels en hel del saker ute i den verkliga världen.

Medan jag pillade på min recension så insåg jag dock att jag i och med den hade ett perfekt bidrag åt Familjenspel. Som ett resultat av det beslutet kan ni läsa den hos Familjenspel i stället för här hos mig.

Det här inlägget postades i Allmänt, Recensioner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

