Recensionsmaraton

Som ni förmodligen har märkt har jag lagt upp fyra recensioner på väldigt kort tid. Bara en, Comic Jumper, är nyskriven. De tre andra – Red Dead Redemption, Mafia 2 och Spider-Man: Shattered Dimensions – kommer från Nukem. Även om mitt huvudsakliga mål med bloggen var att samla allt jag skriver på en plats, kände jag att jag ville ha mina Nukem-recensioner på just den sidan under en tid innan jag lade upp dem här. Eftersom jag fick recensionexemplaren av spelen som ett resultatet av Nukems kontakter – till skillnad från de andra recensionerna jag lagt upp tidigare så är det inte jag som köpt spelen själv – så ville jag att de efterföljande texterna skulle vara exklusiva för sidan under åtminstone en viss tid.

Nu har några saker förändrats på Nukem som i sin tur har förändrat min inställning, vilket är anledningen till att en del av mina Nukem-texter kommer att dyka upp här på bloggen lite snabbare än jag kanske inledningsvis tänkt.

Jag ska gå in på dessa förändringar lite närmare så småningom, eftersom de är av ganska stor betydelse för mig privat och sannolikt även för den här bloggen, men för tillfället räcker det med att säga att jag förmodligen kommer att lägga upp en del material från Nukem här på sidan. Det mesta jag skrivit där är nyheter som inte är särskilt relevanta att bevara här på bloggen, men det har även nästlat in sig en och annan längre text.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Recensionsmaraton

  1. Ping: Avslut « Spelvärldspareringar

Kommentera

