Update: Välkommen till Spelvärldspareringar

Uppdatering:

Jag har nu fört över alla de recensioner från PC Gamer-bloggen som jag tänkt föra över, så får vi se om jag tar över några från Nukem vid ett senare tillfälle. Saken är ju att jag där inte har skrivit särskilt många recensioner. En, och så är en eller möjligen två till på väg nu under september.

Hursomhelst. Vad detta innebär är att det hädanefter förmodligen kommer att bli en del faktiska inlägg, utöver enbart recensioner.

Originalinlägg:

Så, nu drar vi igång. Välkommen.

Som ni ser så har jag redan fört över en recension av Dragon Age från PC Gamer-bloggen, och fler saker är på ingång. Jag tänkte börja med att föra över en del äldre recensioner, för att så att säga ha dem i mitt bibliotek från början, och därefter kommer jag att blanda upp framtida inlägg med både några gamla saker som jag vill lägga över, och en del nya saker.

Jag har en del intressanta uppslag till saker att göra på bloggen, men jag vill vara klar med migreringen av gamla inlägg först. Det kan, potentiellt, ta en hel del tid. Dragon Age recensionen blev i slutändan drygt dubbelt så lång jämfört med där den först publicerades, för att jag hade saker att lägga till eller vidareutveckla.

Nu tror jag inte att det kommer att bli så drastiska skillnader mellan de olika versionerna med de andra recensionerna/övriga texterna som jag importerar, men jag tror också att det kan vara bra att vara lite ödmjuk inför faktumet att det inte bara är att importera inläggen rakt av. Många texter skrevs under förra halvåret, och det kan vara värt att uppdatera dem i olika stor omfattning.

Sidan är fortfarande ung, och har ni förslag så är ni välkomna att delge dem.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

